Kolejowe WSO // 2019-03-19, wtorek (04:16:01)
Czyli zmiana z TLK stała się tylko formalnością .
MG // 2019-03-20, środa (10:00:08)
Stała się, o czymbyło mówione ileś fot wcześniej. Od boku ładne ujęcie poglądowe. Ciekawe czemu na takich pożalsięBoże Mamrach takie wagony,a Kormoran, który był chlubą Olsztyna ma gorsze. Na Mamrach ludzie byli od lat do złomu przyzwyczajeni..
KK // 2019-03-21, czwartek (21:06:36)
Jak w grudniu 1986 oddano do użytku zelektryfikowaną LK216 Ex Kormoran zaczął kursowanie pomiędzy Warszawą a Olsztynem to standard jak na tamte czasy był ponadczasowy.Dywaniki,białe zagłówki wagon barowy itd.dziś żadna TLKa nie dorównuje takim standardom choć to już ponad 30 lat temu było.W lipcu 1988 jechałem na Śląsk właśnie Kormoranem do Warszawy a potem Ex Chemik do Katowic.Do dziś tą podróż miło wspominam ze względu na szybkość i jakość jaką u schyłku PRLu fundowała ówczesna PKP.Tak jak piszesz przez kilkanaście lat Kormoran był chlubą Olsztyna żaden przewoźnik nie był w stanie przebić tych magicznych 2,5h i zafundować darmowego poczęstunku.
MG // 2019-03-22, piątek (10:54:29)
Jak ja lubię czytać Twoje wspomnienie, są niesamowite. Nawet można było by je w jakąmś ksiązkę oprawić. To była by magia takie wspomnienia czytać.